Chodzież, 21-03-2023
Informacja o zbędnych / zużytych składnikach majątku ruchomego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Chodzieży.
Działając w oparciu o przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. 2019 poz. 2004 z późniejszymi zmianami) informuję, iż Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chodzieży posiada do zagospodarowania w drodze nieodpłatnego przekazania innej jednostce (określonej w &38 ww. rozporządzenia) z przeznaczeniem na realizację zadań publicznych zbędne/zużyte składniki majątku ruchomego wymienione w załączniku nr 1 do ogłoszenia.
Pisemne wnioski o nieodpłatne przekazanie składników majątku, spełniające wymagania określone w & 38 ust. 4 ww. rozporządzenia należy złożyć na załączonym formularzu do 4 kwietnia 2023 r. na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Paderewskiego 2
64-800 Chodzież
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osoby upoważnione do kontaktów:
Magdalena Mądrowska 67 28 29 688 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Małgorzata Hoffmann 67 28 29 688 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Magdalena Menska 67 28 29 688 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:
1. Wykaz zbędnych/zużytych składników majątku
2. Wniosek o przekazanie.