Koordynator ds. dostępności w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Chodzieży

W Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Chodzieży od 28 czerwca 2021 r. funkcję Koordynatora do Spraw Dostępności pełni Małgorzata Hoffmann Starszy Inspektor ds. administracyjnych. 

Dane kontaktowe:

tel. +48 67 2829688

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zadania Koordynatora dostępności :

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chodzieży.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.).
  3. Monitorowanie działalności Inspektoratu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 06 wrzesień 2021 18:49 Robert Mądrowski ASI