Chodzież, 13 maj 2019
Nabór wewnętrzny w służbie cywilnej
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy członka korpusu służby cywilnej
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor weterynaryjny
do spraw: pasz i utylizacji
W ZESPOLE DS. PASZ I UTYLIZACJI
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Chodzież
ADRES URZĘDU:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Paderewskiego 2
64-800 Chodzież
WARUNKI PRACY
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
Praca wykonywana w siedzibie Inspektoratu z użyciem monitora ekranowego oraz w terenie.
Siedziba Inspektoratu znajduje się na II piętrze - brak windy.
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzór nad podmiotami produkującymi i wprowadzającymi do obrotu, transportującymi i stosującymi pasze.
- Nadzór nad stosowaniem pasz leczniczych.
- Nadzór nad podmiotami stosującymi uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego.
- Dokumentowanie wykonywanych czynności, sporządzanie stosownych raportów i sprawozdań.
- Nadzór i realizacja badań monotoringowych i urzędowych pasz.
- Prowadzenie rejestru podmiotów sektora pasz i utylizacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
- W przypadku wykształcenia wyższego weterynaryjnego - prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
- Posiadanie prawa jazdy
- Umiejętność biegłej obsługi komputera
- Znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Inspekcji Weterynaryjnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dyplomu lekarza weterynarii - w przypadku wykształcenia wyższego weterynaryjnego
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27 maja 2019 r.
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Paderewskiego 2
64-800 Chodzież
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii Paderewskiego2, 64-800 Chodzież
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 67 28 29 688
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chodzieży
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Z uwagi na to, że jest to ogłoszenie na nabór wewnętrzny oferty składać mogą tylko osoby zatrudnione w korpusie służby cywilnej.